אם ברצונך לקבל חומר בנוגע לטכניקות המתקדמות ללימוד אנגלית, הרשם כאן בבקשה:

מי אני ולמה בניתי את האתר הזה

מי אני ולמה בניתי את האתר הזה?

 

שמי אריק ואני מאמן אישי להצלחה באנגלית.

 

המטרה שלי היא לגרום לך להיות מסוגל לתפקד בסביבה דוברת אנגלית. זאת אומרת, בנוסף לשיעורים פרטיים אני גם עובד עם התלמיד על הקניית הכלים ללמידה עצמאית – בהתאם לרמה הספציפית של אותו תלמיד.

 

אני עושה זאת כבר מעל 15 שנים ועזרתי למאות רבות אנשים.

 

אני אוהב ללמוד ולהתפתח באופן עצמאי ואחת המטרות שלי היא לגרום לך להבין שההתקדמות באנגלית תלויה אך ורק בך. אם תעשה את העבודה – תתקדם, אם לא תעשה – לא תתקדם.

 

למזלי לא עבדתי אף פעם במערכת החינוך, אלא רק באופן עצמאי, מה שאיפשר לי לחקור ולפתח שיטות שהן הרבה יותר יעילות ממה שרוב האנשים מכירים. זה גם איפשר לי לעבוד עם אנשים בגילאים שונים – מגיל 6 ועד 80 בערך – ולהכיר את המאפיינים של כל קבוצת גיל בנוגע ללימוד השפה. 

 

אני חוקר כבר הרבה זמן שיטות וגישות שונות ללימוד אנגלית והבחנתי בתופעה מאוד מעניינת כאן בארץ: למרות שישנם קורסים רבים מאוד שמתיימרים ללמד אותך אנגלית מושלמת “תוך חודשיים”, יש יחסית מעט אנשים שמסוגלים באמת לתפקד היטב בסביבה דוברת אנגלית.

 

מעבר לכך, אנשים רבים היו רוצים לשפר את האנגלית שלהם, אך הם לא יודעים איך לעשות זאת. העצות בסגנון של “תראה סרטים ללא תרגום” בדרך כלל לא עוזרות, לפחות לחלק גדול של האנשים.

 

חוסר ידיעה זה פותח פתח לרמאויות מהסוג של: “תוך חודש תדבר אנגלית שוטפת ללא מבטא” או “תקשיב לקורס אודיו שלנו ותדע אנגלית עסקית”.  זה פשוט שטויות!

 

לימוד אנגלית מצריך עבודה רבה ויש רק אדם אחד שיוכל לבצע את העבודה הזאת – רק אתה עצמך!

 

אם אתה רוצה להתקדם באנגלית, כדאי שתצא מהראש של “הם ילמדו אותי” ותאמץ את הרעיון “אני אקבל הכוונה ואתקדם בעצמי”. אתה צריך לבלות 1500 שעות ויותר עם השפה כדי להתמקצע בה. מי לפי דעתך הולך לעשות זאת?

 

המטרה של האתר הזה היא לתת לך את הכלים הראשוניים כיצד ניתן לעשות זאת – לתת לך את המפתח להצלחה באנגלית. מעבר לכך, אני מעביר שיעורים והדרכות אישיות (מוזמנים לפנות אליי לפגישת היכרות ללא תשלום)  – ואני משתמש באתר הזה כדי לקדם את הפעילות שלי עם תלמידים אחד על אחד.

 

הייתי ממליץ לך, בתור השלב הראשון, להרשם לרשימת תפוצה כאן >>. אתה הולך לקבל כל יומיים ללא תשלום מאמר יישומי שעוסק באחד ההיבטים של לימוד אנגלית שבאמת מביא תוצאות! לדוגמה: איך לעבוד עם חומרים כתובים, כמו ספרים ומאמרים, לצורך שיפור הדיבור? איך לעבוד עם חומרי שמע? איפה לחפש חומר? איך לשפר את שטף הדיבור שלך ע”י קריאה בקול רם וכו’. 

 

אשמח לעזור לך באופן אישי בכל שאלה בנוגע לשליטה באנגלית.

אריק רוזני

מאמן אישי להצלחה באנגלית

050-8258755

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *