אם ברצונך לקבל חומר בנוגע לטכניקות המתקדמות ללימוד אנגלית, הרשם כאן בבקשה:

מי ילמד אותך אנגלית?

יש אנשים שחיים באשליה שהם יכולים להגיע לבית הספר לאנגלית, לשלם סכום כסף, וכעבור מספר חודשים לצאת עם אנגלית מושלמת ללא מאמץ מצידם. הם חיים באשליה שהמורה או הבית-ספר יעשו במקומם את העבודה.

 

כעבור 3 שנים אתה פוגש את אדם כזה והוא יספר לך שבינתיים סיים מספר קורסי אנגלית בבתי-ספר שונים, שהוא “ניסה” אבל זה “לא עבד”. 

 

התירוץ הכי נפוץ ששמעתי מאנשים שפנו אליי שאלמד אותם: “לא התמדתי“. הסקתי מכך שאף אחד לא הבהיר להם את הנקודה הזאת – שרק הם אחראים על ההתקדמות שלהם – לא הסבתא

שלהם ולא הנשיא האמריקאי!

 

אם אתה חושב שמישהו יוכל לעשות עבודה במקומך – אתה חי באשליה. זה אולי לא נשמע שיווקי, אבל זאת האמת.

 

לימודי אנגלית שונים במהותם מהלימוד של המקצועות כמו פיזיקה או כימיה. ללמוד אנגלית – זה כמו ללמוד ספורט או לנגן על כלי נגינה. מדובר כאן על מיומנות ולא על ידע תיאורטי. בדרך להשגת המיומנות הזאת, אתה תצטרך לעשות המון פעולות קטנות בתחומים של קריאה, האזנה, דיבור וכתיבה

 

תצטרך להאזין לפודקאסטים, סרטונים, ספריי שמע וסרטים, כדי שהאוזן שלך תתרגל. בנוסף, אתה תצטרך לקרוא עמודים על גבי עמודים של ספרים, לפרש אלפי מילים במילון, ליפול ולעלות שוב. מילת המפתח כאן – אתה, ולא מישהו אחר!

 

לכן, תיקח אחריות מלאה על ההתקדמות שלך. אתה כן יכול לקבל הכוונה ממישהו שכבר עשה את המסלול, אבל אתה הוא זה שיצטרך לבצע את העבודה. אתה אחראי גם למצוא וליישם את השיטה שעבודת עבורך, שתביא אותך להצלחה באנגלית, שתגיע לרמה שתאפשר לך לתפקד בסביבה דוברת אנגלית

 

לכן המסר שלי הוא: קח אחריות מלאה על ההתקדמות שלך  – רק כך אתה יכול להצליח באנגלית!

 

אני מוכן לחזור על זה גם אלף פעם – כי זה הדבר הכי חשוב שעליך להפנים בנוגע ללימודי אנגלית.

 

אם ברצונך לקבל טכניקות מעשיות ויעילות ללימוד מהיר של אנגלית, הרשם לרשימת התפוצה שלי. המאמר הראשון יישלח אלך מיד לאחר ההרשמה.

 

בהצלחה,

אריק רוזני

מאמן אישי להצלחה באנגלית

050-8258755

 

6 תגובות

  1. רוצה מאוד לדבר נגלית בקלות , יש הרבה טכניקות פה שהו מאוד יעלות תודה רבה
    אשמח מאוד אם תשלח לי את המאמר 🙂

    1. תודה רבה! כדי לקבל את המאמרים צריך להירשם בחלון “יצירת קשר” בפינה ימנית עליונה בעמוד הזה. רשמתי אותך:)

    1. היי אלישע. הטכניקות נמצאות במאמרים שנשלחים בחינם לנרשמים לרשימת התפוצה. תמלא את הפרטים שלך בחלון “יצירת קשר” ומייד תקבל את המאמר הראשון. בהצלחה!

  2. שלום, יש לי אוצר מילים גדול. אני מבינה כשמדברים איתי. שמיעת סיפורים באנגלית ביוטיוב ברמה 7

    אבל, מתקשה בקריאה ובדיבור. כשאני צריכה לדבר עם מישהו אפילו בשיחת חולין פשוטה, אני מגמגמת ומאוד מתביישת, למרות שמידת ההבנה שלי גבוהה.

    אשמח לשמוע ממך, מה עלי לעשות ובעיקר איך.

    רות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *